(0)

Öppettider: mån-fre 7-17 • handla online eller i butik

  • Vilka betalsätt kan jag använda på hemsidan?

    I vår webbutik kan du betala med kort, delbetalning och faktura via Klarna.

  • Vilka betalsätt kan jag använda i era butiker?

    Handlar du i någon av våra butiker accepterar vi kortbetalning med följande kort: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, UnionPay samt JCB. Vi hanterar inga kontanter i våra butiker. Vi accepterar även förskottsbetalning till vårt bankgironummer samt Swish. Du kan även välja att betala med faktura efter godkänd kreditprövning.

  • Hur mycket kostar frakten?

    Fraktpriset bestäms i första hand av vikten på produkterna i beställningen. För att enklast se fraktpriset på beställningen när du handlar i vår webbutik lägger du önskat antal produkter i varukorgen och anger leveransadressens postnummer. Klicka sedan på ”uppdatera summa” för att se fraktpris.

  • När kommer min order fram?

    Vid köp i vår webbutik erbjuder vi hemleverans och möjligheten att hämta varorna själv direkt från ett av våra butikslager. För beställningar som levereras med lastbil eller kranbil är leveranstiden normalt 1-14 dagar. Vi ringer dig för att stämma av leveransdag. Leverans sker mellan 7-17 på den bestämda dagen; det är tyvärr inte möjligt att tillgodose önskemål kring tidpunkt. Chauffören ringer dig en stund innan leverans för att stämma av önskad placering. För postpaket är leveranstiden normalt 1-2 arbetsdagar.

  • Kan jag beställa från Allt i Sten även om jag bor i t.ex. Umeå eller Växjö?

    Ja, vi kan leverera över hela Sverige så länge det går farbar väg till adressen. För att handla i vår webbutik väljer du "offert" vid fraktalternativ i kassan. Vi har konkurrenskraftiga priser på frakt men om du inte är nöjd med vårt prisförslag har du självklart rätt att annullera din order.

  • Kan ni hjälpa mig att hitta en entreprenör?

    Vi har kontakt med en stor mängd proffsiga entreprenörer som vi gärna rekommenderar.

  • Går det att beställa varor i er webbutik och hämta varorna i butik?

    Absolut. När du beställer i vår webbutik kan du välja i kassan om du vill ha dina varor utkörda eller hämta själv i butik.

  • Min order blev skadad under transport, vad ska jag göra?

    Allt i Sten står för skador som kan uppstå i transporten hem till dig. Reklamation av transportskador ska göras snarast. Kontrollera försändelsen direkt vid leverans så att godset inte är transportskadat. Anmäl en eventuell transportskada direkt till budet på plats och kontakta sedan Allt i Sten.

  • Vallentuna 08-514 304 55
  • Norsborg 08-531 880 65
  • Försäljning Uppsala 018-15 05 85